Pakiet Niezawodny
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Ubezpieczenia
- Pakiet Niezawodny
Poczucie bezpieczeństwa 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu
dzięki szybkiej usłudze assistance na telefon
sposób zawarcia Umowy ubezpieczenia - minimum formalności
w wielu nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego
Wystarczy zadzwonić do Centrum Alarmowego
przy rozbudowanym pakiecie ubezpieczenia
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. z siedzibą we Wrocławiu
Przedmiotem ubezpieczenia jest ochrona w zakresie:
Usługi assistance polegają na organizacji lub pokryciu kosztów świadczeń assistance przez Centrum Alarmowe na rzecz Ubezpieczonych w przypadku:
Zdarzenie ubezpieczeniowe | Świadczenia Assistance | Suma Ubezpieczenia | Liczba interwencji w ramach jednego zdarzenia ubezpieczeniowego |
Nagłe zachorowanie lub Nieszczęśliwy wypadek na terytorium RP | Wizyta lekarza (Internista) | 500 PLN | 1 |
Wizyta pielęgniarki | 500 PLN | 1 | |
Dostawa podstawowych artykułów spożywczych | 500 PLN | 1 | |
Transport medyczny | 1000 PLN | 1 | |
Infolinia medyczna | Bez limitu | Bez limitu | |
Telefoniczna konsultacja lekarska | Bez limitu | Bez limitu | |
Druga opinia lekarska | Bez limitu | Bez limitu | |
Serwis Tele-Maluch | Bez limitu | Bez limitu | |
Nieszczęśliwy wypadek na terytorium RP | Dostawa leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego | 500 PLN | 1 |
W przypadku Hospitalizacji Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku lub Nagłego zachorowania na terytorium RP | Pomoc domowa | 48 h | 1 |
Opieka pielęgniarska | 48 h | 1 | |
Opieka nad osobami starszymi i niesamodzielnymi | 48 h | 1 | |
Opieka nad zwierzętami domowymi (psami i kotami) | 400 PLN | 1 | |
Pomoc psychologa | 800 PLN | 1 | |
W przypadku Hospitalizacji Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku | Proces rehabilitacyjny | 800 PLN | 1 |
Nagłe zachorowanie lub Nieszczęśliwy wypadek Dziecka na terytorium RP | Wizyta pediatry | 500 PLN | 2 |
Wizyta pielęgniarki | 500 PLN | 1 | |
Trannsport medyczny | 1000 PLN | 1 | |
Nieszczęśliwy wypadek Dziecka na terytorium RP | Dostawa leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego | 500 PLN | 1 |
Korepetycje lub telefoniczna konsultacja z nauczycielem | 8 godzin lekcyjnych | 1 | |
Hospitalizacja Dziecka na terytorium RP | Opieka pielęgniarska | 48 h | 1 |
Zdarzenie ubezpieczeniowe | Świadczenia Assistance | Suma Ubezpieczenia | Liczba interwencji w ramach jednego zdarzenia ubezpieczeniowego | 1 | |
Uszkodzenia mienia w Miejscu zamieszkania wskutek Zdarzenia losowego | Interwencja specjalisty | 400 PLN | 1 | ||
Pomoc sprzątająca | 400 PLN | 1 | |||
Świadczenia zamienne | Dozór mienia | 1000 PLN | 1 | ||
Transport mienia | |||||
Przechowanie mienia | |||||
Świadczenia zamienne | Transport Ubezpieczonego i Członków rodziny | 500 PLN | 1 | ||
Hotel dla Ubezpieczonego i Członków rodziny | |||||
Zagubienie kluczy/Uszkodzenie zamka w Miejscu zamieszkania | Interwencja ślusarza | 400 PLN | 1 | ||
Awaria Sprzętu AGD/RTV / IT/Urządzenia mobilnego w Miejscu zamieszkania | Interwencja specjalisty w zakresie napraw Sprzętu AGD/ RTV | 400 PLN | 2 | ||
Interwencja serwisanta Sprzętu IT | 500 PLN | 1 | |||
Odzyskiwanie danych ze Sprzętu IT | 1000 PLN | 1 | |||
Naprawa Urządzenia mobilnego | 300 PLN | 1 | |||
Infolinia IT | Bez limitu | Bez limitu | |||
Utrata Urządzenia mobilnego w wyniku Kradzieży z włamaniem | Zakup nowego Urządzenia mobilnego | 1000 PLN | 1 |
Umowę ubezpieczenia może zawrzeć każdy posiadacz Konta osobistego (Ubezpieczający): VeloKonta lub VeloKonta Premium, którego miejsce zamieszkania jest na terytorium RP.
Składka ubezpieczeniowa opłacana jest miesięcznie za dany Okres odpowiedzialności Ubezpieczyciela.
Termin pobrania składki ubezpieczeniowej przypada każdorazowo 5-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia się Okresu odpowiedzialności. Pobranie składki ubezpieczeniowej będzie możliwe, pod warunkiem zapewnienia na Koncie osobistym środków pieniężnych w wysokości składki ubezpieczeniowej na dzień przed terminem ich pobrania. Ewentualne dodatkowe próby pobrania składki ubezpieczeniowej nastąpią w okresie od 10-go do 28-go dnia miesiąca kalendarzowego. Próba pobrania składki ubezpieczeniowej będzie następowała przez 6 kolejnych przypadających po sobie miesięcy kalendarzowych.
Wysokość miesięcznej składki ubezpieczeniowej za Pakiet Niezawodny wynosi 6 PLN.
Przez pierwsze 6 miesięcy trwania Umowy ubezpieczenia, koszt składki ubezpieczeniowej ponosi Bank. Po tym czasie koszty składek ubezpieczeniowych ponosi Posiadacz Konta. Nie trzeba pamiętać o płaceniu składki ubezpieczeniowej, zostanie ona automatycznie pobrana z Konta osobistego na podstawie upoważnienia Banku do obciążania rachunku bankowego.
W przypadku ponownego zawarcia Umowy ubezpieczenia, bezpłatny 6-miesięczny okres nie obowiązuje.
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej Umowy ubezpieczenia, w której Posiadacz VeloKonta lub VeloKonta Premium występuje jednocześnie jako Ubezpieczający oraz Ubezpieczony.
Przed podpisaniem wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia prosimy o zapoznanie się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Pakiet Niezawodny oraz kosztami ubezpieczenia. Należy zwrócić uwagę szczególnie na zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczenia, warunki zawarcia Umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia Umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń.
VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego mu przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z VeloBank S.A.
Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik
Kontakt telefoniczny
Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.