Oszczędzaj na przewalutowaniach dzięki nowej usłudze wielowalutowej dla kart firmowych
0 zł za aktywację i korzystanie
Możesz zyskać
Jedna karta umożliwiająca płatności w 4 walutach - EUR, USD, GBP, CHF
0 zł za aktywację i korzystanie z usługi wielowalutowej
Płatności w walutach obcych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przewalutowania
Waluta transakcji zostanie rozpoznana automatycznie, dzięki czemu odpowiednia kwota zostanie pobrana bezpośrednio z rachunku walutowego, do którego podłączona jest karta
W jaki sposób skorzystać z usługi wielowalutowej?
W jaki sposób skorzystać z usługi wielowalutowej?
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta Biznes lub VeloKonta Biznes Max wraz z kartą Mastercard Executive Business Card.
1
Otwórz rachunek
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP, CHF
2
Wpłać środki
Wpłać środki lub dokonaj przewalutowania
3
Podłącz rachunki do karty
Złóż wniosek w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej lub za pośrednictwem Obsługi Contact Center lub Centrum Wsparcia Biznesu
4
Zapłać kartą
Zapłać kartą firmową z funkcją wielowalutową - dokonaj transakcji za granicą lub w internecie i nie ponoś kosztów za przewalutowania
Skorzystaj z funkcji wielowalutowej
Rachunki walutowe możesz podłączać i odłączać od karty w dowolnym momencie. Rachunek w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w Ogólnych warunkach umów w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A.
Pytania i odpowiedzi
">
W jakich walutach można płacić kartą debetową bez ponoszenia kosztów przewalutowania w ramach usługi wielowalutowej?
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w PLN, EUR, USD, GBP, CHF.
W jaki sposób można podłączyć lub odłączyć rachunek walutowy do karty?
Podłączenie/odłączenie rachunków walutowych do karty debetowej możesz zlecić za pośrednictwem:
Bankowości Internetowej lub Bankowości Mobilnej poprzez złożenie wniosku
Obsługi Contact Center lub Centrum Wsparcia Biznesu
Czy muszę zamawiać nową kartę aby móc skorzystać z usługi wielowalutowej?
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wydanych kartach MasterCard Executive BusinessCard.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Ogólnych warunki umów w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A. oraz w Regulaminie w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A.
Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów znajdują się w Tabeli opłat i prowizji VeloBank S.A. dla Klientów Firmowych.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dla Klientów Firmowych dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.