Usługa wielowalutowa
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Karty
- Usługa wielowalutowa
Jedna karta umożliwiająca płatności bez przewalutowania w 10 walutach – EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY
0 zł za aktywację i korzystanie z usługi wielowalutowej
Możliwość włączenia usługi na wszystkich kartach debetowych wydanych do VeloKonta Premium
Waluta transakcji zostanie rozpoznana automatycznie, dzięki czemu odpowiednia kwota zostanie pobrana bezpośrednio z rachunku walutowego – pod warunkiem posiadania wystarczających środków
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta Premium.
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Wpłać odpowiednią ilość środków na rachunek.
Podłącz rachunki walutowe do swojej karty debetowej za pośrednictwem bankowości internetowej, bankowości mobilnej lub w dowolnej placówce VeloBanku.
Dokonaj transakcji za granicą lub w Internecie i oszczędzaj na przewalutowaniach.
1
Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
2
Wybierz zakładkę „Finanse”
3
Wejdź w „Szczegóły karty” swojej karty debetowej wydanej przez VeloBank
4
Wybierz: „Podłącz konto walutowe do karty”
5
Zatwierdź podłączenie rachunku walutowego do karty debetowej. Zrobisz to poprzez mobilną autoryzację lub kod SMS.
Rachunki walutowe można podłączać i odłączać od karty w dowolnym momencie. Rachunek w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w walutach: EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Podłączenie/odłączenierachunków walutowych do karty debetowej może odbyć się za pośrednictwem:
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wszystkich kartach wydanych do kont VeloKonta, VeloKonta Premium oraz VeloKonta Private Banking.
Nie. Bank nie pobiera opłaty za aktywację usługi.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z karta debetowa na stałe.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej”. Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów oraz opis usługi DCC znajdują się w Regulaminie usługi. Pozostałe opłaty za Karty debetowe określone są w TOiP.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik
Kontakt telefoniczny
Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.